Nejčastěji kladené dotazy
- ?Slyšel jsem o Vaší službě. Za jakých technických podmínek si ji mohu objednat?
-
=
Pro satelitní příjem je potřebná vnější jednotka (LNB – konvertor + parabola o průměru minimálně 70 cm). Dále je potřebný digitální satelitní přijímač, který po dohodě může dodat naše firma, a k tomu příslušná dekódovací karta. Pokud zákazník nedisponuje parabolou a konvertorem, naše firma realizuje dodávku i tohoto zařízení.
- ?Jak si mohu objednat Vaši službu?
-
=
Službu si můžete objednat přímo na telefonním čísle 545 235 295 (dle tarifu operátora) nebo vyplněním kontaktního formuláře. Po provedení objednávky Vás bude kontaktovat technik, který má na starosti montáž zařízení; s ním si dohodnete podrobnosti.
- ?Soupravu potřebuji nainstalovat na jednu adresu a fakturu zaslat na jinou adresu. Je to možné?
-
=
Ano, je to možné
- ?Jakým způsobem dohledám nově přidané kanály?
-
=
Spuštěním automatického ladění na vašem zařízení.
- ?Vaši službu jsme si objednali, zařízení nám nainstalovali, ale příjem se nám ztratil.
-
=
Problém může být odstraněn následovně:
- zkontrolujte, zda je zařízení zapnuté v síti
- zkontrolujte, zda je přijímač zapnutý
- zkuste vypnout přijímač ze sítě na 5-10 minut a potom ho znovu zapněte do sítě
- zkontrolujte, zda je přijímač správně propojen s televizorem
- zkontrolujte, zda je dekódovací karta správně zasunutá v přijímači
- v menu přijímače zvolte výrobní nastavení a následně nechejte vyhledat programy
- ?Zůstala mi parabola po UPC, mohu ji použít?
-
=
Ano, parabolu a pravděpodobně i konvertor můžete použít pro příjem digitálního satelitního vysílání.